Закон України «Про освіту»: основні напрями реформування галузі

Автор(и)

  • Світлана Володимирівна Лапаєнко ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32405/2663-5739-2018-1-86-91

Ключові слова:

Закон України «Про освіту», реформа, компетентності, здобуття освіти, освіта дорослих та підвищення фахового рівня, форми складники та рівні освіти, академічна доброчесність

Анотація

У статті окреслено основні напрями реформи у сфері освіти відповідно до нового Закону «Про освіту»: новий зміст освіти, спрямований на формування компетентностей; новий шкільний учитель, який володіє сучасними методиками викладання і здатен реалізовувати педагогіку партнерства; нова сучасна система управління та адміністрування шкіл; нове освітнє середовище.

Біографія автора

Світлана Володимирівна Лапаєнко, ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, вчений секретар ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського

Посилання

Гриневич Л. Надто важливий. Чому потрібно прийняти новий закон про освіту? [Електронний ресурс] / Лілія Гриневич // Українська правда. – Текст. дані. – Київ, 2017. – 19 червня. – Режим доступу: http://life.pravda.com.ua/columns/2017/06/19/224784/. – Назва з екрана.

Про освіту : Закон України від 5 верес. 2017 р. № 2145-VIII // Відом. Верхов. Ради України. – 2017. – № 38/39. – Ст. 380. – Текст доступний в Інтернеті: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-27

Як цитувати

Лапаєнко, С. В. (2018). Закон України «Про освіту»: основні напрями реформування галузі. Науково-педагогічні студії, (1), 86–91. https://doi.org/10.32405/2663-5739-2018-1-86-91

Номер

Розділ

Науково-інформаційне забезпечення освіти