Забезпечення бібліотечної та інформаційної підтримки галузі освіти
DOI:
https://doi.org/10.32405/2663-5739-2018-2-71-73Ключові слова:
інформаційно-бібліотечна діяльність, інноваційна діяльність, система освітніх бібліотек України, національний предметний ресурс, національна спадщина УкраїниАнотація
У статті визначено стратегії бібліотеки щодо вдосконалення інформаційно-бібліотечної підтримки інноваційних процесів в освітній сфері України в умовах Європейської інтеграції. Серед основних здобутків Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України виділено систему бібліотечного та інформаційного забезпечення національної освіти. Зазначено, що діяльність ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського НАПН України спрямована на вдосконалення бібліотечного та інформаційного забезпечення освіти шляхом формування нового соціокультурного іміджу бібліотеки, який може ефективно забезпечити потреби сучасних користувачів; яка має потужні бази даних, що забезпечують вільний і необмежений доступ до глобальних інформаційних мереж та банків даних завдяки широкому використанню нових інформаційно-комунікаційних технологій. Наголошено, що основною метою мережі бібліотек є розвиток єдиної галузі інформаційних ресурсів, створення системи науково-інформаційного забезпечення освіти шляхом інтеграції інформаційних ресурсів освітянських бібліотек. Акцентовано на тому, що бібліотечна мережа обслуговує понад 7,7 мільйонів користувачів, яким щорічно видається близько 49 мільйонів копій документів. Відзначено також наявність в ДНПУ України рідкісних та цінних видань, які є важливою складовою інформаційних ресурсів освітніх бібліотек і національною власністю України. Зосереджено увагу на позитивних зрушеннях в бібліотечному та інформаційному забезпеченні освіти, які спостерігаються останніми роками. Водночас, наголошено на ряді серйозних проблем, які впливають на якість бібліотечного та інформаційного забезпечення освіти, та запропоновано низку ефективних рішень для вдосконалення бібліотечного та інформаційного забезпечення та впровадження інновацій у сфері освіти України в рамках євроінтеграційного суспільства.
Посилання
National Report on the State and Prospects of Education Development in Ukraine / National Academy of Educational Sciences of Ukraine ; [editorial board: V. G. Kremen (head), V. I. Lugovyy (deputy head), A. M. Gurzhii (deputy head), O. Ya. Savchenko (deputy head)] , edited by V. G. Kremen. – Kyiv : Pedahohichna dumka, 2017. – 336 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 L. D. Berezivska, O. V. Sukhomlynska, S. M. Kravchenko, I. G. Lobanovska, I. I. Khemchian

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- вони залишають за собою право на авторство своєї роботи одразу після її публікації, зберігають це право за собою без жодних обмежень, а також передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY-NC-SA, котра дозволяє іншим особам редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів їхній твір некомерційним чином поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах.
Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
СПІВПРАЦЯ З АВТОРАМИ
Редакція інформує авторів із редакційно-видавничим процесом, прописує терміни прийому матеріалів та дати публікації випусків. Окрім цього автор отримує детальний опис процесу рецензування. (Редакція здійснює підбір рецензентів для кожного окремого рукопису та надсилає авторам розгорнуті коментарі рецензентів).
Автор, подаючи статтю, висловлює тим самим згоду на її публікування у виданні, розміщення у вільному доступі на сайті видання в мережі Інтернет і передачу тексту статті (зокрема посилань, бібліографічної інформації тощо) третім особам, надання яким цих відомостей має обов’язковий характер, або іншим особам для використання з некомерційною метою, забезпечення можливості цитування публікації та підвищення індексу цитованості автора й видання.
Редакційна колегія визначає науковий рівень поданої статті, відповідність тематиці видання та встановленим вимогам.
Редакція зберігає за собою право на незначне літературне редагування та корегування текстів зі збереженням авторського стилю.
Рішення редколегії щодо прийняття або відхилення рукопису ґрунтується на його актуальності, новизні, відповідності науковому спрямуванню та вимогам видання.
Редакція має право вилучити вже опубліковану статтю, якщо з’ясується, що в процесі публікування статті порушені чиїсь права або ж загальноприйняті норми наукової етики.