Психолого-педагогічні умови ефективної організації методичної роботи в Новій українській школі
DOI:
https://doi.org/10.32405/2663-5739-2021-5-43-52Анотація
У статті розглянуто умови ефективної організації методичної роботи в Новій українській школі. Зазначено, що в наш час важливого значення набуває питання організації методичної роботи в закладах загальної середньої освіти, розкрито поняття «умови», визначено психолого-педагогічні умови ефективної організації методичної роботи, сутність інноваційної діяльності в ЗЗСО.
Виявлено найбільш поширені напрями у створенні педагогічних умов ефективної діяльності вчителів засобами методичної роботи. Перший напрям передбачає пріоритетну роль наукового дослідження в підвищенні педагогічної культури. Другий напрям полягає в акцентуванні уваги на плануванні методичної роботи й контролі за її виконанням, аналізі педагогічної діяльності вчителів, практичному спрямуванні та наданні конкретної допомоги педагогам у підвищенні професійної кваліфікації та педагогічної майстерності. Третій напрям зорієнтований на педагогічні умови, ґрунтується на використанні форм методичної роботи; застосуванні форм методичної роботи з розвитку педагогічної освіченості та саморозвитку особистості педагога, творчій методичній роботі, максимальній активізації діяльності педагогів. Четвертий напрям визначено як формування змісту методичної роботи.
Особливу увагу привертають праці вчених, у яких висвітлено проблему виявлення і вибору оптимальних психолого-педагогічних умов з питань підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Зроблено теоретичний аналіз сутнісних якостей («сутнісних сил») особистості та запропонованих психолого-педагогічних умов. Наголошено, що виконання комплексу психолого-педагогічних умов сприятиме удосконаленню педагогічної діяльності вчителів ЗЗСО. У висвітленні дослідниками проблеми виявлення і вибору оптимальних психолого-педагогічних умов у підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів і поняття «умови» немає однозначного трактування. У словнику зміст поняття «умови» тлумачать як те, від чого залежить інше, як суттєвий компонент комплексу об’єктів (речей, стану, взаємодії), за наявності якого можливим є існування даного явища. Увесь цей комплекс називають «достатньою умовою явища».
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- вони залишають за собою право на авторство своєї роботи одразу після її публікації, зберігають це право за собою без жодних обмежень, а також передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY-NC-SA, котра дозволяє іншим особам редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів їхній твір некомерційним чином поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах.
Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
СПІВПРАЦЯ З АВТОРАМИ
Редакція інформує авторів із редакційно-видавничим процесом, прописує терміни прийому матеріалів та дати публікації випусків. Окрім цього автор отримує детальний опис процесу рецензування. (Редакція здійснює підбір рецензентів для кожного окремого рукопису та надсилає авторам розгорнуті коментарі рецензентів).
Автор, подаючи статтю, висловлює тим самим згоду на її публікування у виданні, розміщення у вільному доступі на сайті видання в мережі Інтернет і передачу тексту статті (зокрема посилань, бібліографічної інформації тощо) третім особам, надання яким цих відомостей має обов’язковий характер, або іншим особам для використання з некомерційною метою, забезпечення можливості цитування публікації та підвищення індексу цитованості автора й видання.
Редакційна колегія визначає науковий рівень поданої статті, відповідність тематиці видання та встановленим вимогам.
Редакція зберігає за собою право на незначне літературне редагування та корегування текстів зі збереженням авторського стилю.
Рішення редколегії щодо прийняття або відхилення рукопису ґрунтується на його актуальності, новизні, відповідності науковому спрямуванню та вимогам видання.
Редакція має право вилучити вже опубліковану статтю, якщо з’ясується, що в процесі публікування статті порушені чиїсь права або ж загальноприйняті норми наукової етики.