Репрезентація спадщини педагога-реформатора Селестена Френе в електронному ресурсі «Видатні педагоги України та світу»
DOI:
https://doi.org/10.32405/2663-5739-2021-5-185-193Анотація
У статті крізь призму історико-бібліографічних досліджень презентовано сторінку «Селестен Френе» в інформаційно-бібліографічному ресурсі «Видатні педагоги України та світу», подано детальну характеристику змісту та наповнення рубрик персоналії зарубіжного педагога-практика ХХ ст. Відображено життєвий шлях і творчу спадщину французького педагога, вчителя, представника так званої «прогресивної педагогіки» Селестена Френе (1896–1966 рр.). Надано детальну характеристику розділів сторінок ресурсу: «Біографія», «Бібліографія праць», «Бібліографія праць про життя та діяльність С. Френе», «Повнотекстові документи», «Афоризми Селестена Френе», «Фотогалерея». Зокрема, подано біографію педагога-реформатора, окреслено його внесок у педагогічну науку. Узагальнено біобібліографічну інформацію. Розкрито зміст бібліографічної рубрики, присвяченої доробку педагога, в якій міститься інформація про наукові праці педагога. Здійснено огляд джерел, включених у бібліографічний розділ праць про життя та діяльність С. Френе – дисертацій, підручників, статей зі збірників наукових праць, періодичних видань. Проаналізовано внесок педагога в розвиток педагогічної науки й практики. Відзначено, що теоретичні положення, в яких С. Френе акцентував увагу на педагогічних технологіях («техніка Френе»), розкривав індивідуальності дитини, сьогодні переосмислюватимуться, набувають нового смислу. З’ясовано, що форми і методи Селестена Френе застосовуються вчителями у виховній роботі з дітьми. Скановані праці подано у рубриці «Повнотекстові документи». Доведено, що персоналія Селестен Френе в електронному інформаційно-бібліографічному ресурсі «Видатні педагоги України та світу» представлена потужним масивом інформації і може бути використана для написання наукових праць.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- вони залишають за собою право на авторство своєї роботи одразу після її публікації, зберігають це право за собою без жодних обмежень, а також передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY-NC-SA, котра дозволяє іншим особам редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів їхній твір некомерційним чином поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах.
Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
СПІВПРАЦЯ З АВТОРАМИ
Редакція інформує авторів із редакційно-видавничим процесом, прописує терміни прийому матеріалів та дати публікації випусків. Окрім цього автор отримує детальний опис процесу рецензування. (Редакція здійснює підбір рецензентів для кожного окремого рукопису та надсилає авторам розгорнуті коментарі рецензентів).
Автор, подаючи статтю, висловлює тим самим згоду на її публікування у виданні, розміщення у вільному доступі на сайті видання в мережі Інтернет і передачу тексту статті (зокрема посилань, бібліографічної інформації тощо) третім особам, надання яким цих відомостей має обов’язковий характер, або іншим особам для використання з некомерційною метою, забезпечення можливості цитування публікації та підвищення індексу цитованості автора й видання.
Редакційна колегія визначає науковий рівень поданої статті, відповідність тематиці видання та встановленим вимогам.
Редакція зберігає за собою право на незначне літературне редагування та корегування текстів зі збереженням авторського стилю.
Рішення редколегії щодо прийняття або відхилення рукопису ґрунтується на його актуальності, новизні, відповідності науковому спрямуванню та вимогам видання.
Редакція має право вилучити вже опубліковану статтю, якщо з’ясується, що в процесі публікування статті порушені чиїсь права або ж загальноприйняті норми наукової етики.