Літературно-художня спадщина В. Сухомлинського в матеріалах міжнародних та всеукраїнських педагогічних читань (історіографічний аспект)
DOI:
https://doi.org/10.32405/2663-5739-2022-6-126-135Анотація
The article highlights the place and role of literary and artistic heritage of Vasyl Sukhomlynsky as a component of his pedagogical work through historiography of international and national pedagogical readings «Vasyl Sukhomlynsky in dialogue with the present» content. Pedagogical readings are held for 28 years in educational institutions all over Ukraine. All discovered content on literary heritage was analyzed. It is established that the interest of researchers in the artistic and literary heritage of the teacher took place during all the years of readings with a noticeable tendency to increase. It was found that the total number of these works reaches 120 titles. Based on the titles of articles, their qualification division was carried out in different areas of pedagogical knowledge. It was found that the publications, the subject of which is the literary heritage of Vasyl Sukhomlynsky, are devoted to scientific and practical analysis of educational and upbringing processes in educational institutions of different levels, as well as family and extracurricular pedagogy. It is established that educator’s literary heritage is mostly used in preschool and primary school in certain subjects teaching, as well as in the general educational process of middle school. It was found out that scientists and high school teachers, primary school teachers, educators, museum workers, and school librarians are involved in the consideration and analysis of Vasyl Sukhomlynsky’s literary heritage. It is suggested that this component of the teacher’s work will tend to constant growth and will be in demand due to the emotional and figurative representation of the whole set of general pedagogical problems.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Леся Сухомлинська

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- вони залишають за собою право на авторство своєї роботи одразу після її публікації, зберігають це право за собою без жодних обмежень, а також передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License CC BY-NC-SA, котра дозволяє іншим особам редагувати, вносити зміни і брати за основу для своїх творів їхній твір некомерційним чином поки автори похідних творів вказують авторів як авторів оригіналу і ліцензують свої твори на тих самих умовах.
Дата початку дії авторського права на статтю відповідає даті публікації випуску, до якого вона включена.
СПІВПРАЦЯ З АВТОРАМИ
Редакція інформує авторів із редакційно-видавничим процесом, прописує терміни прийому матеріалів та дати публікації випусків. Окрім цього автор отримує детальний опис процесу рецензування. (Редакція здійснює підбір рецензентів для кожного окремого рукопису та надсилає авторам розгорнуті коментарі рецензентів).
Автор, подаючи статтю, висловлює тим самим згоду на її публікування у виданні, розміщення у вільному доступі на сайті видання в мережі Інтернет і передачу тексту статті (зокрема посилань, бібліографічної інформації тощо) третім особам, надання яким цих відомостей має обов’язковий характер, або іншим особам для використання з некомерційною метою, забезпечення можливості цитування публікації та підвищення індексу цитованості автора й видання.
Редакційна колегія визначає науковий рівень поданої статті, відповідність тематиці видання та встановленим вимогам.
Редакція зберігає за собою право на незначне літературне редагування та корегування текстів зі збереженням авторського стилю.
Рішення редколегії щодо прийняття або відхилення рукопису ґрунтується на його актуальності, новизні, відповідності науковому спрямуванню та вимогам видання.
Редакція має право вилучити вже опубліковану статтю, якщо з’ясується, що в процесі публікування статті порушені чиїсь права або ж загальноприйняті норми наукової етики.